3.04.2015

sadece hocaları için iki dersi takip ediyorum ama mutsuz olunca hiç çekilir olmuyorlar, zira düşünme gerektiren dersler, düşünme deyince de aklıma beni mutsuz eden şeyler baskın yapıp derse fırsat vermiyor.
ama önemli bir şeyler söyledi bir tanesi "hayal, anlamın taklidini oluşturur...hayal arınmadan rüya arınmaz...hayali duyular oluşturur"
aslında derdim tam da bunlar üzerineydi, hocanın faal akılla ilişkisi kuvvetli diye yormadım olayı yine de. kaç gündür film izlemeye başlayınca rüyalarımın nasıl değiştiğini düşünüyordum. bu tespitler iyi geldi, insan destek bekliyor böyle konularda. rüya görmekten hala nefret ediyorum, rüyalarım arınmayacak biliyorum çünkü hayalimi olabildiğince kirlettim ve daha kötüsü durumu kabullendim. taklitlerim aslı gibi değil bilakis çok ters, gittikçe hakikatten uzaklaşıyorum, üzülüyorum sonra alışıyorum sonra üzülmediğime üzülüyorum.

Hiç yorum yok: