5.16.2011

beklemek

Geçen hafta ya da ondan önceki hafta tam hatırlayamıyorum resim sergimiz vardı. Ben de bir gün görevliydim. Sergi dediysem abartılmasın bir avm'deydi, tüketimin merkezine eserlerimizi koyduk, 3 dakikada 60 küsur resmi incelenmesiyle tüketim hızına heba ettik zannımca resimleri. Esas konuya rücu ediyorum. Saat 16.00'dan 22.00'ye kadar eserlerin başında duracaktım. Esas görevli aslı ben değildim arkadaşa arkadaşlık etme bahanesiyle orada bulunacaktım ki arkadaşın görev saati değişince ben başlarında durdum. Allah'dan ki yanı daha sonra bir abla geldi de ve konuşkan çıktı da kendime zaman geçirebildim.
Yanımda arkadaş olacak diye kitap da almamıştım, sadece ezberlenecek bir metnim vardı onu götürmüştüm de o janjanlı ortamda onu da beceremedim.
Öğrendim ki beklemek zor, çok zormuş. Rabbim tüm işi müşteri beklemek olan işçilerin- çalışanların yardımcısı olsun. Otur otur nereye kadar, hadi biz oturuyorduk bir de oturması yasak olanlar var onlara ne demeli. Zor işmiş vesselam.

Hiç yorum yok: