8.29.2011

leyla ile mecnun


Leyla ile Mecnun'u artık tanımayan yoktur. Koca yıl sadece bikaç bölüme rastlamıştım da bayılmıştım ama dizilerle aram olmadığından takibe kalkışmadım. Yazın Behzat Ç'ye başlamak gibi bi niyetim vardı ama neye niyet neye kısmet, uzun geçen sahuru bekleyiş gecelerimi leyla ile mecnunla değerlendirdim(!).


Diziyi farklı film ve dizilere gönderme yapması ya da laf sokması, arada sosyal mesaj vermesi her şeyiyle seviyorum. Favori karakterlerimi anmazsam ayıp olur. Mecnun'u zaten sevilmeyecek gibi değil. Ardından şu Bakkal Erdal Abi. Bi insan bu kadar mı pislik, sevimli, duygusuz, çıkarcı... olur. Cengiz Bozkurt muhteeşem bi yunculukla karakteri süslüyor.

Ardından tabi ki performans sanatçısı Yavuz. Bu karakter de çok sevimli. Çok insancıl. Bıyıklı, bıyıksız her türlü güzel. Yalnız son bölümlerde yok çook üzülüyorum. Umarım en yakın zamanda gelir.

Hiç yorum yok: