1.16.2011

"hayat o kadar zor mu?"

Müziğin insan üzerinde reddedilemez bir etkisi olduğunu düşünenlerdenim. Ama bu etki bende her zaman tesirini gösteremiyor. bir kere psikolojik olarak boka batmış olmalıyım işte o sıralar sağo'mun "nedense" şarkısı farklı anlam kazanıyor.
Geçenlerde de bir üstgeçitten geçerken, hava da tam puslu, lilya 4ever filmindeki sahneyi hatırladım, eğer arkamda "mein herz brennt" çalsaydı ve ben de bi an Allah'ımın intihar yasağını unutmuş olsaydım betona çakılmamam için hiçbir sebep yoktu.
Yine geçenlerde bu berbat psikolojilerden birine bürünmüşüm, bi yerden dışarı çıktım, kulaklıklar takılı tabi, mor ve ötesin'den ayıp olmaz mı? şarkısı çalmaya başladı ama farklı bir versiyonu, müzik o kadar etkileyici ki "evet" dedim "hayat o kadar zor mu?" ardından "evet Allah'ım, şuan olabilir, şuan ölebilirim" aslında öyle dedim ama yollarda kötü bi şekilde ölmeyi hiç istemem. kazalardan çok korkarım,tatlı canım vardır.Artık hangi ölüm can yakmayacaksa onu kastetmiştim.
Demem o ki, müzik insanları transa geçirmek için hakikaten etkili, bu nedenle zikirlerde def kullanılıyor. Allah bu trans anında ayaklarımızı kaydırmasın

Hiç yorum yok: