1.30.2011

sevgili salak blog

sevgili salak blog, sana salak demem yetmiyormuş gibi ihmal ederek büyük ayıp yaptığımın farkındayım. Ben de birgün adam olacağım, sabırla beklemelisin. Şimdi yine sıkıştım, geldim buraya içimi kusmaya.
Evdeki çekyatları kaplattırmak için mobilyacıya, halıları yıkanması için halı yıkamacısına vermemizle yetinmeyen annem, babamı badana yapmaya ikna etti. Tabi ev bu kadar boşalmışken bize de temizlemek düştü. Zaten bahtsız başım her büyük temizlikte annemin yanındadır. Bu kızın dersleri var mı diye düşünen yok tatil zamanlarında.
Bu arada evde halı,çekyat olamayınca sesimin ekolu halde çıkması, devamlı yerde oturmak gibi büyük zevkler keşfettim. Özellikle yerde oturmak,yürümeden sürünerek ulaşmak bazı yerler zevkli oldu. Hayranı olduğum korelilerin yaşam tarzına benzemek ayrı bi zevk sanırım. Evimiz yerden ısıtmalı diye bu kadar rahatım, merak etme soğuk yemiyorum.
bu kadar,gidiyorum.

Hiç yorum yok: