1.18.2011

selvi boylum al yazmalım


Tv'de ne zaman "selvi boylum al yazmalım"ı görsem kumandann başka tuşuna basamaz olur ellerim, hadi bastı diyelim 5-10 dakikada bir geri gönerim mutlaka. Çıngız Ata'nın elinden çıkmış senaryo, harika oyuncukla süslenmiş tadından yenmeyen muhteşem film. Kaç kere izledim çoğu kişi gibi ben de bilmiyorum ama hiçbir izlediğimde bu kadar çok ağlamamıştım..Ciddi ciddi hıçkırmaya başladım.
Her sahne birbirinden etkileyici de beni en çok etkilenlerden biri, Cemşit'in her iş dönüşünde Asya'yı İlyas'ı beklerken gördüğü halde kendisini bekleyeceği günü umutla beklemesi ve birgün beklenen gün gelir. Yine Asya yoldadır ve Cemşit yine İlyas'ı beklediğini düşünür ama Asya "Seni bekledim,geç kalınca endişelendim" der. işte otur ağla.
Cemşit,Asya'yı kahvenin önünde görünce "iyi de benim neden kalbim hızlı çarpıyor" deyip sigarasını kahvenin içine fırlatıyor. Peki iyi de benim neden bu sahne bile hoşuma gidiyor? Neden benim gözlerim doluyor?

"elinden tutuversem benimle gelir mi?"

Hiç yorum yok: