1.09.2011

sevgili salak blog




Sevgili Salak Blog ( bu başlığı sevgili salak günlük kitabından devşirdim. birgün şu bloga tam yönelip kısımlara ayırdığımda böyle bir kısmının olmasını istiyorum, günlük olaylardan bahsederken bu başlık altına yazma gibi bir idealim var, bakalım gerçekleştirmem ne zaman vakii olacak.)
Sorma gitsin,babamın türlü kişilerin dolduruşuna gelip ttnet üyeliğimizi iptal edip, doğa net gibi ne idiğü belirsiz bir internet sağlayacısına geçmesiyle evde bir hafta internetten yoksun kaldık. ttnet'i "bizi affedin, size geri döneceğiz" demek için aradığımızda telefonlarımıza cevap verilmedi, verilse de "üç aydan önce doğa net izin vermez" denildi. ah ah doğa neti "bırakın lan bizi" demek için 2 gün boyunca aradğımızda telefona cevap veren bile olmadı, sanırım 5'den sonra kapatıyorlar hatlarını, tek müşterileri olan bizi kaçırmak için her şeyi yapıyorlar. biz artık babamın ısrarlı aramalarına "bırak adamları uyandıracaksın" diye tiye almaya bile başlamıştık berbat halimizi.
En sonunda bağlantımız uzun uğraşlar sonucunda gerçekleşti ve biz de artık nete girebiliyoruz. daha yavaşlığını hızlılığın anlayacak kadar nette dolaşmadığım için bişey demiyorum.
Asıl konumuzsa kına gecesi müziklerinde problem çıkmasına rağmen güzel geçti, birazdan nikaha gideceğiz ardından da düğüne. ben aslında daha fazla şey yazmak için giriştim ama hevesim kaçtı. sonra devam ederim inşAllah. bana eyvallah.

Hiç yorum yok: