1.21.2011

"her geçen saniye daha da zorlaşmasın"

Üzerimden 20 yıl geçmiş gibi hissediyorum. Ciddi anlamda. Artık 20'li yaşlara adım atmış biriyim ve şokunu ne zaman kursağımdan aşağı itebileceğim bilmiyorum. Daha 19'a alışamamıştım.
Bugün bazı şarkılar yalnızca bana gelecek ve bazı yazarların yazdıkları sadece benim olacak. Başlayacak olursam;

karanlık sözler yazıyorum hayatım hakkında,
öyle yoruldum ki yoruldum dünyayı tanımaktan,
saçlarım çok yoruldu gençlik uykularımda.
acılar çekebilecek yaşa geldiğim zaman,
acıyla uğraşacak yerlerimi yok ettim.
ve şimdi birçok sayfasını atlayarak bitirdiğim kitabın
başından başlayabilirim...ismet özel
Şair çok iyimsermiş yolun yarısına mı geldik ?
E radyasyon neslindeyim biraz erken tükendim
hepimiz gibi ... feridun düzağaç

büyümek istemiyorum, annem babam yaşlanır...kolera

Her doğan günün bir dert olduğunu,
insan bu yaşa gelince anlarmış...cahit sıtkı tarancı

Biliyorum artık alışığım
Biliyorum acıdan ölünmüyor
Yine de bir ders çıkarmam lazım
Otuzuna kolay gelinmiyor...Mavi


Henüz yirmi iki yaşında, bütün maneviyeti yalnız bir ümidin tahakkukuna muntazır... Mai ve Siyah

Ve simdi bir kalbi bir bendenden ayirip gitmenin tam vaktidir... cem adrian

ve günün en anlamlılarından "güzel bir gün ölmek için..." teoman'dan.



Hiç yorum yok: