12.27.2010

ah şu küçükler!

Şu evlenecek olan arkadaşımın yedi yaşında bir kardeşi var ki evlilik mevzuunu henüz anlamlandıramayan gruba giriyor. bir kaç komik diyalog doğuyor tabii bu durumda.
Söz akşamı biraz huysuzlaşmaya başlayınca biz de hafif baştan savma azıcık da moral bulması için. "...boşver ablan gidince oda sana kalacak, yatağında da sen yatarsın" deme zahmetinde bulunduk tabi küçük bilmişten biz büyükleri dumur edecek cevap geldi "iki tane yatakta nasıl yatabilirim ki? iki yatağı napayım ben?"
Geçenlerde de "ben de ablamın yerinde olup, başkasının evinde uyumayı isterdim" diye açılımda bulunmuş cimcime.
Daha önce aramızdaki bir de şöyle bir dialog geçmişti
küçük kız: falancanın kızı filanca abla, bu yüzündekiler ne?
ben: sivilce
küçük kız: sen yüzünde sivilce var diye mi çirkinsin?
ben: !?.....

Hiç yorum yok: