12.18.2010

taze turkcell kazığı

"değerli müşterimiz, 17 aralık 2010 itibariyle yuriçi her yöne kısa mesaj gönderme ücreti 50 kuruş olarak değişecektir"
yuh! insanı çileden çıkartmak için mi yapıyor turkcell bu hinliği henüz anlamadım,amacı buysa ulaşması yakındır. Kaç milyon kullanıcısından alacağı ah'ı hiç düşünmediği ayan-beyan ortada. Ulan adamlar avea'lı olmayanlara iyi davranın diye bizi madara etti, fasulye muamelesi görüyoruz toplumda. İnsan hiç mi müşterisini düşünmez? Sonra adım pintiye çıkıyor! çıkmasın da bu kazığı afiyetle mi yiyeğim. zorla mesaj kampanyalarına abone edecekler. Ben diyorum sistem/düzen yanlış, kapitalist düzen bizi bitirecek, proleterya(!) daha fazla bu yükü taşıyamayacak ve en büyük tehdidimiz ah etmek olacak. uff kına düzeni gibi bu telefonlara da karşı çıkıp terk etmek isterdim, telefonsuz, bir prangamdan kurtulmuş, tüketim toplumundan azıcık da olsa sıyrılmak isterdim ama... sistem büyük küçücük ellerimle onunla başa çıkamıyorum. bahane her zaman var ama ben fasulyeyim iyi davranın, bahaneci damgasını vurmayın. (aha da gör turkcell! ezik oldum). hee konuya dönücek olursak özlem tekin'e jingle yaptırarak gözümüze girme çabasına girişmeniz boşa, özlem jingle'ı albümüne koysun o ayrı mesele; ama asla konunun yönünü değiştiremez, kazık o kadar büyüdü anlayın artık! son olarak turkcell'e gelsin tüm AaHHHhh'lar

Hiç yorum yok: