12.11.2010

çarklı düzen

ah şu kına!
yine kına sebebiyle düştüm avm yollarına. açıkça söylüyorum sıçayım bu kapitalist düzene, her bir çarkına, o çarkların arasında sıkışan hatta etten çark oluşturan bize...
ve bu tüketim sistemine... neyi daha ne kadar tüketeceğiz merak etmekteyim.
aynı avm içerisinde o kadar farklı fiyata sahip ürünler var ki bir mağazaya giren öbürküsünden önünden geçemiyor sonra sınıf sistemi oluşur tabii.
önümüze sunulan binlerce ürün ayrı bir dava! artık hiçbi şeyin değeri kalmıyor. nimete şükür nedir bilinmiyor. gözü doymayan insanoğlu bunca ürünle tahrik ediliyor.
tüm bunları saymamın, sayamadıklarımı içime atmamın sebebi belki de birkaç ürün beğensem de alamamam için farklı sebeplerim olsa da içimde kalmış olduklarındandır. uzanamadığım ciğere pis demekteyim belki de şuan ama umarım öyle yapmıyorumdur da bu düzen hakikaten rahatsız ediyordur.
bir de tüm bu varlık içerisinde hala bi şey beğenemeyen kararsız kalan türevlerim için de aynı kıllığı duymaktayım.
uff! sanırım bu düzene yenik düşeceğim. düzen benden büyük, onla başa çıkamayacağım. hatta bu tüketim toplumuna uyup kınada tarzım dışına çıkacağım :[ Allah'ım beni affet. kişiliğimi koruyamayacağım.
"tükürün suratıma ateşim düşsün!" kolera

Hiç yorum yok: