12.04.2010

"Diretme, olmaz bu elbise bana"

yakın bi arkadaşımın, yakın zamanda düğünü olacağından ve ben de hazırlıkları son günlere bıraktığımdan iki ayağımı bir pabuca sığdırma gayretine bile hala girmemiş bulunarak, geniş insan motifi işlemekteyim. bir kaç mağaza gezmeye kalkmadım değil ama gezdiğim günlerde hiç modumda olmadığımdan alıcı gözüyle hiç bakamadım. yalnız bir mağazada bi elbise gördüm ki alıcı gözüyle bakmasamda dikkatimi celbetti. tabii fiyatı tuzlu olunca geri koyma mecburiyetinde hissettim kendimi. zaten tarzıma uygun da değil diye bir de bahane icat ettim ve sanırım bunca yıllık tarzımı bozmama kararı alacağım yakında, dolayısyla abiye/ şık elbiseler beni bozar. son başlığın sahibi olan metropolis adlı grubun makine şarkısından gelsin. bu kına düzenini reddediyorum. "Diretme, olmaz bu elbise bana, Makinen değilim ki ben senin, İmajın değilim ki ben senin, Soytarın değilim ki ben senin"

Hiç yorum yok: